sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Lihatonta ghettoa ja sitä partyakin

sup! arvatkaa et mite mun viikonloppu, ja eka lihaton viikko on sujunu? No ihan hyvin, kiitti. Meitsi kertoo.

Perjantaina kun tulin koulusta, löysin jonku hipin makaa mun lattialt, oli vissiin vähän joku kauppakadun appro, ihana ville<3 toin sille lääkkeeks koulusta kantarellipiirakkaa + fetapinaattipiirakkaa, makso jotai euron tai jotain, ei paha neljästä palasta. keitin siihen kaveriks kardemummakahvii, minkä oon törkeesti kopioinu vakkarista, mut ku siis niin hyvää. siinä hetken aikaan pohdittiin et mitä ihmettä ihmine vois tehä viikonloppuna, hetken päästä pohdittiin samaa vakkarissa tuopin ääressä.
No sit tuopillisen jälkeen mun puhelin pärähti taskussa, Danielil oli vissiin sellanen keskustailta mielessä, ja mulla ei pahemmin mitään suunnitelmia ollu, joten aattelin et hyvänen aika joo! Käppäiltiin kaupan ja alkon kautta autolle, ja surautettiin kuokkalan harmaaseen ghettoon alottelemaan viikonloppua.


Siinä alkuillasta keskusteltiin vähän niitä näitä, aika paljon ruoanlaitosta ja tulevaisuudesta, kateltiin myös tähtii parvekkeelta, huikeita. Tuntu et alkuilta meni aika nopsaan, vaikka tulihan siinä jokunen tunti istuskeltua mestarin herkusta ostetun pippuribrien ja parin viinipullon kaa. Mulla on itseasiassa heittää kuvaakin tähän väliin, otin poikkeuksellisen paljon kuvii viikonloppun aikana.


Täs tosiaan jo aika syöty pippuribrie + ihan vaan pullon muodon perusteella valittuu valkkarii, italialaista soavee. (ja pls Daniel kerro mitä se punkku oli, se oli liian hyvää!)




Jees, perjantai alko tosiaan siis ihan mukavasti!

Kuokkalan gheton jälkeen napattiin approsta selvinny ville matkaan, ja suunnattiin keskustaan päin, lisää ihmisiä! Ekaks mentiin Passionin terassille istuskelemaan, susq ootti meit siellä, sit jossain vaiheessa antti soitteli et se tulee sofian kanssa myös, kivaa!
Meidän PITI jatkaa siitä sit vakkariin, mut aika hujahti jotenkin turhan nopeesti, ei sit ehkä ihan oikeen keretty, poppari sai kelvata. Kyl mä taisin ehtii neljäks kotii pötköttää, kaikki jees! Jotai random kuvii tähä vielä.


Nää kuvat ihan vaan siks KOSKA.   Matkalla Passionista Poppariin törmättiin tähän tuttuun kaveriin joka on aika usein tääl soittelee, ja se soitteli muutamia meidän ja muiden ihmisten pyytämii biisejä, koin tilanteen hienoks.
No sit tää mäkkärin hamppariboksi. No siis tota joo. Pitkän illan jälkeen mentiin villen kanssa vielä mäkkärissä pyörähtään, ja mä oikeesti yllätyin siitä että miten hyvältä se kasvis-feast maistu. Oikeesti.


Ja no. Niin, tää ehkä kuvaa seuraavaa aamua parhaiten. Ja joo, olin oikeesti ton näkönen. Ja tässä niinku tuli mun lihattoman ENSIMMÄINEN kerta ku aloin kelaa et mites mä nyt teen? Mitä mä nyt syön?? Pekonii. Kebabii. Mut sit mä mietin ja mietin, ja Salla sano fb chatissa et SIPSUJA. kiitti<3 menin ostaa hirveen kasan sipsui, ja kirjaimellisesti tein puolkiloo dippiä. kyl se siit sitte lähti. Illalla vielä lähin sitten villen ja saaran matkaan kortepohjan ghetto party festivaaleille. aivan huikee meno, liveräppi on kyl sellane juttu mikä on aika tiukkaa. Siitä ei ehkä sen enempää, ku et huikee meininki, hienoja ihmisiä, ja ennenkaikkee kovat artistit. No ok, mainitsen kyl eriksee viel Dxxxa D:n & Hzzzt:n. Siis se oli oikeesti performanssi, uskomaton.

Tänää en oo tehny kauheesti mitään, mutta kait se on ihan ymmärrettävää. Kävin mä tarun kaa keskustassa kahvilla, sen iskä oli kans huudeilla, ja eksyttiin kai sit vähän syömäänkin jotain jne. Mukava tällänen chill päivä, ei mitään erikoista.

Tuli kyl tyylii kilometrin mittane postaus, mut ei kai tolla väliä. Ja huomasin tässä kohtaa et mähän oon kirjottanu oikeestaan kaikkee mikä ei ees kamalasti liity ruoanlaittoon, ehkä tästä tulee sellane blogi mihin sit tulee kaikkee muutakin, mut kyl tää on edelleen sellane vahvasti ruokaan liittyvä setti. Uskosin.

 Voisin viel kirjottaa tälläsist tulisista hunajaporkkanoista mitkä väsäsin äsken iltapalaks, ettei menis aivan överiiks, mut mä voisin kyllä oikeestaan heittää oman postauksen siit tyylii huomenna, saatte sit vaikka iha reseptiiki, on nii hyvii! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti